[한화] YEP191-Map Enemy Levels

2730 단어
Introduction
This plugin requires YEP_EnemyLevels. Make sure this plugin is located under YEP_EnemyLevels in the plugin list. 이 플러그인에는 Yep emyLevels가 필요합니다.플러그 인이 플러그 인 목록의 Yep eu Enemy Levels 아래에 있는지 확인합니다.
For those using the Enemy Levels plugin, you may have noticed that it only allows you to adjust levels based off the party's levels. Wouldn't it be nice if you can set levels based on maps instead? This plugin allows you to do just that. You can set a base level for all the enemies encountered while on this map or a base level range. 적의 레벨 플러그인을 사용하는 사람에게는 파티의 레벨에 따라 레벨을 조정할 수 있음을 알 수 있습니다.지도에 따라 레벨을 설정할 수 있다면 좋지 않겠소?이 플러그인은 네가 이렇게 하는 것을 허락한다.당신은 이 맵이나 어느 범위 내에서 만나는 모든 적에게 레벨을 설정할 수 있습니다.
*Note: If you are running YEP_X_DifficultySlider, place this plugin above YEP_X_DifficultySlider in the plugin manager list for maximum compatibility. *참고: Yep 을 실행하는 경우x_Difficulty Slider, 플러그인 관리자 목록에 이 플러그인을 배치하십시오Yepx_최대 호환성을 위해 Difficulty Slider 위
[Notetags]
Here is a list of [Notetag(s)]that you may use. 다음은 사용 가능한 Notetag 목록입니다.
Insert the following notetags into your map's notebox to set the desired enemy level settings. 아래 notetags를 맵에 삽입하여 적의 레벨을 설정합니다.
Map Notetags:
  • Replace 'x' with the static base level to set for the enemies encountered on the map. Positive and negative level fluctuations from YEP_EnemyLevels will be applied after. -"x"를 맵에서 만날 적에게 설정할 레벨로 바꿉니다.이후 Yep-Enemy
  • Replace 'x' with the variable whose value will determine the static base level of the enemies encountered on the map. Positive and negative level fluctuations from YEP_EnemyLevels will be applied after. -"x"를 변수로 바꿉니다. 이 변수의 값은 맵에서 만나는 적의 레벨을 결정합니다.이후 Yep-Enemy
  • Replace 'x' with the minimum base level and 'y' with the maximum base level for the enemies encountered on the map. Positive and negative level fluctuations from YEP_EnemyLevels will be applied after. -지도상에서 만나는 적에게는'x'를 최소레벨로,'y'를 최대레벨로 교체한다.이후 Yep-Enemy
  • Replace 'x' with the variable whose value will determine the minimum base level and 'y' with the variable whose value will determine the maximum base level for the enemies encountered on the map. Positive and negative level fluctuations from YEP_EnemyLevels will be applied after. -'x'를 그 값으로 바꾸면 최소 등급의 변수가 정해지고,'y'를 그 값으로 바꾸면 지도에서 만나는 적의 최대 등급의 변수가 정해진다.그런 다음 Yep-Enemy가 적용됩니다
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