[한화] YEP.190 - Hide/Show Shop Items
This plugin requires YEP_ShopMenuCore. Make sure this plugin is located under YEP_ShopMenuCore in the plugin list. 이 플러그인은 YEP 이 필요합니다.ShopMenuCore.플러그인 목록에서 이 플러그인을 찾은 YEPShopMenuCore에서.
Making nested Conditional Branches of entire shop events to determine if an item will appear or not appear in a shop can be messy in RPG Maker MV. This plugin will let you determine if shop items will appear or not through the usage of switches in a variety of ways, from a single switching being either on or off to a plethora of switches needing to be on or off. Advanced users can also use JavaScript to control whether or not certain items appear, too.
RPG maker mv에서 전체 상점 이벤트의 끼워넣기 조건 지점을 생성하여 어떤 물건이 상점에 나타날지 확인하는 방법은 혼란을 초래하기 쉽다.이 플러그인은 스위치를 통해 상품이 나타날지 여부를 확인할 수 있으며, 하나 이상의 스위치를 제어할 수 있으며, 자바스크립트를 사용하여 일부 항목이 나타날지 여부를 제어할 수 있다.
Notetags
[RPG Maker MV]'s editor is unable to allow for custom traits/properties that a game dev may wish to associate with a database object, event, map, etc. [Notetags] are used to work around such limitations by allowing the game dev to tag certain traits/properties using specific Notetags declared by the related plugin. RMMV 편집기는 사용자 정의 특징이 데이터베이스 대상, 이벤트, 지도 등과 연결되는 것을 지원할 수 없습니다.Notetags는 이러한 제한을 해결하는 데 사용되며, 게임이 일정한 표시를 이용하여 관련 플러그인을 사용할 수 있도록 허용한다
Here is a list of [Notetag(s)]that you may use. 다음은 사용 가능한 Notetag 목록입니다.
Place the following notetags to make their visibility as a shop item appear or not when the shop scene opens up. 스토어 장면이 열리면 스토어 항목에 표시되거나 숨겨지도록 다음 주석 표시자를 배치합니다.
Item, Weapon, and Armor Notetags
이 내용에 흥미가 있습니까?
현재 기사가 여러분의 문제를 해결하지 못하는 경우 AI 엔진은 머신러닝 분석(스마트 모델이 방금 만들어져 부정확한 경우가 있을 수 있음)을 통해 가장 유사한 기사를 추천합니다:
다양한 언어의 JSONJSON은 Javascript 표기법을 사용하여 데이터 구조를 레이아웃하는 데이터 형식입니다. 그러나 Javascript가 코드에서 이러한 구조를 나타낼 수 있는 유일한 언어는 아닙니다. 저는 일반적으로 '객체'{}...
텍스트를 자유롭게 공유하거나 복사할 수 있습니다.하지만 이 문서의 URL은 참조 URL로 남겨 두십시오.
CC BY-SA 2.5, CC BY-SA 3.0 및 CC BY-SA 4.0에 따라 라이센스가 부여됩니다.